úterý 1. ledna 2008

Jak jsem se narodil

Ahoj jmenuji se Matyášek a na svět jsem přišel o Vánocích dne 26.12.2006 v 19.15 hod. Vážil jsem 3,25 kg a měřil 49 cm.
Šlo to docela rychle, táta odvezl ségru k babičce, maminka se ještě prospala, pak si dala doma dvě horké sprchy a kolem šesté usoudila, že by měli pomalu vyrazit do porodnice. Táta takový optimista nebyl, měl strach, že zase prosedí ve špitále celou noc, a tak si ještě rychle smažil chleba ve vajíčku, aby se pořádně nadlábnul. Na příjmu je o čtvrt na sedm přivítala známá paní doktorka, která rodila i ségru a prohlásila, že do osmi hodin budu na světě. Naši tomu sice pořád moc nevěřili, ale potom co mamince píchli vodu to šlo opravdu rychle, všeho všudy si na pokoji pobyli dvacet minut a už honem na porodní sál .... v 19.15 jsem se poprvé nadechl sám...



V porodnici jsem se měl dobře, jenom jsem dostal novorozeneckou žloutenku, tak na mě dvě noci svítili a domů nás pustili na Silvestra ráno. Takže Nový rok 2007 jsem oslavil DOMA!!! (No oslavil - já ho spíš prospal :) )

Žádné komentáře: