středa 9. ledna 2008

Kristinčin 13-18 měsíc

Už je mi rok a půl, jsem moc šikovná, zatím mám pořád plínky, ale krásně povídám. Mám 16 zoubků a vážím necelých 10 kg.


Mám 17 měsíců a vyrazila jsem s našima (a miminkem v bříšku) na svou první velkou dovolenou na Šumavu. Strávili jsme týden v Železné Rudě a musím říct, že to byl super zážitek. Cestu jsem zvládla na jedničku a dovolená se mi moc líbila. Mám spoustu nových zážitků, poznala jsem pár nových lidí a během toho jednoho týdne jsem se tak rozpovídala, že se babičky po návratu nestačily divit. Jsem tak šikovná, že sama dokážu vytvořit jednoduchou větu.




Mám 16 měsíců, konečně si užívám svůj nový kočárek a hlavně JARO!!!
Jsem šikovná, protože začínám pěkně povídat...

15 měsíců a můj první velikonoční výprask, učím se říkat "hody, hody, doprovody"....


Tak a mám 14 měsíců - už mám 12 zoubků...


Tady je mi 13 měsíců

Žádné komentáře: