pátek 4. ledna 2008

Matyáškův 7-9 měsíc

DEVÁTÝ MĚSÍC:
Zdálo by se, že už skoro není co zlepšovat, ale já jsem k nezastavení. Mám už 4 zoubky - bylo to ale trápeníčko a navíc nahoře mi vyrostly dvojky, tak prý vypadám jak malý Drákula...
Zdokonalil jsem lezení po kolínkách a začínám odrovnávat punčocháčky a tepláčky a už se krásně sám posadím a sedím jako hříbek.
Taky jsem byl poprvé s našima na dovolené - týden na Šumavě, ale moc nám nevyšlo počasí, navíc ségra onemocněla, tak jsme museli hodně odpočívat a vyráželi jsme jen na chvíli a dobře oblečení. Ale já to zvládl skvěle.
Na konci devátého měsíce vážím: 8 kg a měřím: 73 cm.



OSMÝ MĚSÍC:
Tak a jedeme dále, jsem pořád lepší a lepší...
30.7.2007 - jsem se poprvé sám postavil na nožičky u konferenčního stolu, pak v postýlce a prostě všude, kde se mám čeho chytit, tak pozor na mě, všechno shodím. A dokonce jsem udělal i první krůček kolem stolku, tak to už půjde za chvíli samo.
3.8.2007 - konečně mám první zoubek, uf to jsme se ale načekali a naplakali
4.8.2007 - tak a zkouším lozit po kolínkách, plazení už mám zmáknuté, tak rychle, ať už umím něco nového.
A taky jsem konečně začal papat něco jiného než jen mlíčko od maminky, ze začátku teda žádná sláva, fuj ta mrkvička mi vůbec nejela, ale časem jsem zjistil, že to nakonec nebude tak špatné.
Taky jsem se naučil sedět v kočárku, ale musím mít šráky, protože jinak bych chtěl hned na nožky a už bych byl někde venku na cestě.
A ještě jsem se naučil říkat Bábá a pápá a klidně vám i zamávám :)Prostě tohle byl pro mě jeden z nejúspěšnějších měsíců, vážím už: 7,80 kg a měřím: 72cm.


SEDMÝ MĚSÍC:
Takže plazit se už umím a během sedmého měsíce jsem tuto činnost přivedl k naprosté dokonalosti. Plazím se úžasně rychle, jako správný mariňák (mnohý by mi to určitě mohl závidět). A další pokrok - vím na co jsou nožičky, když mě někdo drží za ruce, tak už i sám cupkám, pěkně jedna nožka, druhá nožka, no trochu se mi to ještě plete, ale to se vypiluje...
Na konci sedmého měsíce vážím 7,40 kg a měřím 70 cm.

Žádné komentáře: