sobota 5. ledna 2008

Matyáškův 10-12 měsíc

DVANÁCTÝ MĚSÍC:
Chůzi jsem zdokonalil, takže teď už prostě normálně "šmáruju" po bytě. Ze začátku se mi sice moc nechtělo, pořád to bylo jednodušší po kolínkách, ale 5.12. jsem byl na Mikulášské besídce svojí ségry a viděl jsem tam chodit spousty malých prťat, tak jsem se taky připojil, no a od té doby jsem jen lepší a lepší.
Nočník mi nic neříká, přesto že mám už rok - no párkrát jsem už na něm seděl, ale nevěděl jsem proč :(
Povídání mi jde velice dobře, ale jen po čínsky, takže mi stále nikdo nerozumí. Jediná smysluplná slůvka co řeknu jsou Babi, tati, máma (ale to jen když už něco fakt nutně potřebuju), pápá, umím udělat mašinku a pejska a na cokoliv co visí volám oupy oupy, jo a abych nezapomněl strašně rád dávám pusinky - v tom jsem opravdu DOBRÝ.
Měřím: 78cm a vážím: 8,90 kg


Svoje první narozeniny jsem oslavil už 22.12. protože o Vánocích nikdo nechtěl péct dortík, ale oslava se podařila, dortík byl krásný a hlavně vynikající a já si to náležitě užil.

JEDENÁCTÝ MĚSÍC:
A už je to tady (tramtadadáááááá) - 29.1.0.2007 - tedy v 10 měsících a 3 dnech se mi podařil první samostatný krůček. Jsem LEPŠÍÍÍÍÍ než ségra.
Jinak jsem strašný neposeda - všude vylezu a abych už nepadal, naučil jsem se elegantně slézat dolů.
Dále si celý den něco drmolím - jenom mi zatím nikdo nerozumí (leč vypadám u toho náležitě důležitě, tak si připadám jak velký chlap.)
Měřím: 76cm a vážím: 8,60 kg



DESÁTÝ MĚSÍC:
Tak je mně 10 měsíců, během tohoto měsíce jsem se naučil sám stát a nebojte se, první krůček už je na dosah!
Taky jsem se naučil spoustu dalších užitečných věcí, jako například - vylezu na válendu nebo na malou židličku a pak po nose spadnu dolů...
Taky už chodím sám s mámou za jednu ruku, jsem prostě šikula, jo a mám už 6 zoubků.
Umím Paci paci, pacičky, Ták jsem veliký a jinak celý den něco drmolím a moje nejoblíbenější slůvko je NE NE NE - u toho krásně kroutím hlavičkou.
Měřím: 74 cm a vážím: 8,30 kg.

Žádné komentáře: