neděle 27. ledna 2008

MATYHO první velký úraz - 13 měsíců

Že to se ségrou nebudu mít jednoché jsem poznal už dávno, ale dneska to bylo opravdu hnusné a asi mi po tom zůstane trvalá památka. Už byl večer, skoro jsme se šli koupat, když mi moje rozdováděná sestřička přibouchla prstík ve dveřích tak nešikovně, že mi ho téměř amputovala. Řval jsem jako ďas, a to jsem chlap a hned tak něco mě nerozhází, ale tohle pekelně bolelo. Vršek prostředníčku zůstal viset asi na jednom či dvou milimetrech a maminka když to uviděla, skoro odpadla taky.
Naštěstí byl doma táta, ten nás odvezl na pohotovost, kde mi prstík za 90 Kč třemi stehy přišili.
Ale jsem statečný chlap, ani nebrečím a krom toho, že jsem ze začátku pořád padal na zem, protože jsem nevěděl, kam s ovázanou ručičkou, to zvládám skvěle.
Jinak chodím, mám 7 zoubků, mluvím pořád "čínsky" tudíž mi ještě nikdo nerozumí, ale vypadám u toho strašně důležitě.
Ve 13 měsících vážím: 9,10kg a měřím: 80 cm (to mě táta pořádně tahal za nohy :) ...)
4.2.2008: Dneska jsme byli vyndávat stehy, dostal jsem lízátko a prstík prý bude v pořádku, snad i nehtík jednou doroste...

Žádné komentáře: