pátek 11. ledna 2008

Kristinčin 19-24 měsíc

Tak a už jsou mi 2 ROKY, trochu mě rozhodila prskavka na dortu, tak omluvte můj vyplašený výraz :)
Povídám už jako velká holka, umím spousty básniček i písniček, mám už všechny zoubky a přes den chodím bez plínky. Prostě šikulka...


Mám 23 měsíců - slavím svoje DRUHÉ Vánoce, tentokrát jsem se na ně už moooc těšila.

Od Ježíška jsem dostala svou první opravdovou panenku - URŠULKU a k ní kočárek, krmící židličku, postýlku a nádobíčko. Taky jsem dostala krásné povlečení do veliké postele, už brzy se tam budu učit spát.
A ještě jeden dáreček pro všechny: 26.12.2006 se mi narodil bráška Matyášek. Už jsme dva a já jsem teď VELKÁ SESTRA...

Mám 22 měsíců, konečně jsem bez plínek - teda přes den a maminka mi začíná česat moje první culíčky...


Mám už 21 měsíců, už skoro nepotřebuju kočárek, chodím raději pěšky. Už umím 5 básniček....


Mám 20 měsíců a pomáhám tátovi čistit jeho "houbové" úlovky


Mám 19 měsíců, umím říct jednoduchou básničku a mám už 18 zoubků.

Žádné komentáře: