neděle 6. ledna 2008

Kristinčin 10-12 měsíc

DVANÁCTÝ MĚSÍC:
Tak mám za sebou svoje první Vánoce. Jedla jsem s mámou a tátou rybu, byla dobrá a pak jsem dostala nějaké dárečky - prasátko Páju, balon s Nemem a vhazovací kostku. Taky na mě pak čekaly dárečky u babiček, takže jsem si první Vánoce hezky užila.


Už mám jeden rok, jsem veliká holka a moc šikovná. Umín krásně sama chodit, moc ráda tancuju, ráda si prohlížím knížky a umím napodobit všechny zvířátka, jinak toho zatím moc nepovídám, ale to určitě brzy napravím.
Mám 9 zoubků, měřím: 76cm a vážím: 9,35 kg.


A podívejte se jaký jsem dostala krásný dort


JEDENÁCTÝ MĚSÍC:
A už nejsem mimino - 6.12.2005 se mi podařily moje první samostatné krůčky. Teď už jich zvládnu pár úplně sama. Taky jsem byla s maminkou párkrát v MC-éčku, hrát si s dětma a moc se mi to líbilo.
No a mám píchnuté obě ouška, byla jsem poprvé hodně nemocná a využívala jsem svoje první antibiotika.
Mám už 8 zoubků, měřím: 75 cm a vážím: 9,25 kg.

DESÁTÝ MĚSÍC:
Tak už umím stát sama, zkouším i chození, ale ještě se pro jistotu držím jednou rukou maminky.
Další věc, kterou se snažím pochopit je nočník, no podařilo se mi sice párkrát do něj vyčurat, maminka z toho měla obrovskou radost, ale já znám teda i lepší zábavu.
Měřím: 75 cm a vážím: 9,20 kg.

Žádné komentáře: