sobota 5. ledna 2008

Kristinčin 7-9 měsíc

DEVÁTÝ MĚSÍC:
Tak jsem dostala svoje úplně první opravdické BOTY. Koupila mi je babička z nádraží a už se těším, až v nich budu chodit. Moc se mi líbí.
A další veliký pokrok: 25.9. konečně lozím, pěkně rovnou po kolínkách a jde mi to teď už velice dobře.
Taky jsem se naučila stavět na nožky u čehokoliv i v postýlce.
Jo a mám už 6 zoubků, měřím: 73 cm a vážím: 8,80 kg.



OSMÝ MĚSÍC:
Táta mi konečně přinesl dřevěnou krmící židličku, takže teď na vám budu mít pořádný rozhled.
Mám už 4 zoubky a prý vypadám jak veverka, cha cha... ale aspoň budu moct do všeho pořádně kousat.
Měřím: 71 cm a vážím: 8,50 kg.



SEDMÝ MĚSÍC:
A rostu jako z vody, už docela hezky sama sedím, konečně už i na procházce vidím z kočárku jinak než jen vleže na břiše, připlácnutá na síťku v boudičce.
Užíváme si léta a naši mě vzali na výlet do Teplic nad Bečvou, bylo tam docela pěkné horko a tak jsem radši zalomila a výlet prospala.

No a konečně jsem se dočkala naušniček, toto ale trvalo...pan doktor mě při píchání naušnic docela pěkně potrápil a od toho dne už budu v ordinaci vždycky pořádně ječet. Ale jsem kočka, co?
A teď už měřím: 70 cm a vážím: 8 kg.

Žádné komentáře: