čtvrtek 3. ledna 2008

Kristinčin 4-6 měsíc

ŠESTÝ MĚSÍC:
Tak tentokrát mám pro vás hned několik novinek. Mám první dva zoubky - vyrostly brzy po sobě 4.7. a 14.7. 2005.
Nožičky jsou čím dál tím pevnější a já jsem dokonce přišla na to, jak s pomocí nějakého dobrovolníka, kterého zatím ještě nebolí v zádech, sama cupitat. Baví mě to a mám z toho velikou radost. Taky zkouším sama sedět.


A další novinkou je, že jsem byla na své úplně první dovolené - strávila jsem s našima pár dní v Sládkovičově na Slovensku, tam jsem snědla svůj první Pribiňáček - móóc mi chutnal a taky jsem vyzkoušela chlebík, oplatek, přesnídávku a jiné specialitky. Brzy mě maminka začne přikrmovat - teď dostávám jen k večeři mléčnou kašičku, jinak pořád ještě bumbám mlíčko.

Tak a tady vidíte jaká jsem v půl roce šikula - měřím: 68 cm a vážím: 7,70kg.

[url=http://www.digishoptalk.com/gallery/data/500/Mtrywalk.jpg]kredit[/url]
PÁTÝ MĚSÍC:
A začalo nám jaro, já jsem se poprvé v životě podívala do zahraničí - teda jen na Slovensko ke strejdovi, ale moc se mi tam líbilo.
Koncem pátého měsíce jsem udělala první velký pokrok - a to že jsem zjistila, k čemu jsou mi vlastně nožičky, už se na ně umím postavit, sice jen když mě někdo drži za ručky, ale stojím a docela pevně. Jo a taky už se umím překulit na bříško a zpátky.
Vážím teď: 7,10kg a měřím: 66cm.



ČTVRTÝ MĚSÍC:
Tak 25.4.2005 jsem byla na Vítání občánků, teda tam ale bylo tentokrát dětiček, jeden plakal přes druhého, já měla naštěstí dobrou náladu, tak jsem byla vzorná, ale stejně to raději co nejdříve ukončili a poslali nás domů, aspoň si nás táta na památku vyfotil.
Jinak jsem opět porostla - jak taky jinak, když pořád předpisově papám, a vážím už: 6,60kg a měřím: 63cm.

Žádné komentáře: