středa 2. ledna 2008

Kristinčin 1-3 měsíc

TŘETÍ MĚSÍC:
A čas letí jako voda a naši mají pocit, že snad ani neměli malé miminko, protože já jsem docela živel a pěkně řádím.

Tak tuhle fotku poslali naši do Valašska a já s ní vyhrála 2.místo v soutěži o miminko měsíce. Takže se pojedu fotit do ateliéru, ale až ještě trošku povyrostu, abych si mohla třeba sednout nebo jinak zapózovat.

Na konci třetího měsíce jsem opět pěkně přibrala v vážím teď: 5,91 kg a měřím: 61cm.
DRUHÝ MĚSÍC:
Druhý měsíc utekl taky jako voda. Kolem šestého týdne přišly první úsměvy a máma s tátou se nestačí divit, jak strašně rychle rostu a jaká jsem šikulka, že ve dvou měsících už sama krásně udržím hlavičku.
Na konci svého druhého měsíce už měřím: 58cm a vážím: 4,70kg




PRVNÍ MĚSÍC:
První měsíc doma proběhl v poklidu, většinu jsem snad jako každé mimčo prospala, hezky papám a taky krásně přibírám. Někdo trpím na bolavé bříško, ale naši mi nechali předepsat kapičky, tak už to snad bude lepší. Na konci prvního měsíce už měřím 53 cm a vážím:3,75 kg.

Žádné komentáře: