čtvrtek 3. ledna 2008

Matyáškův 4-6 měsíc

ŠESTÝ MĚSÍC:
No jo, už mám půl roku, takže už definitivně nejsem žádné mimino (ale velké chlapisko - jak s oblibou říká každému moje starší sestra Kristinka).
25.6.2007 - pouhý den před mým šestým měsícem, jsem se naučil bezva věc - zjistil jsem, že když chci dosáhnout na nějakou věc a ležím na bříšku, posunu se trošku špičkama nohou, mrsknu lokty doleva a doprava a .... huráááá já se plazím, sice zatím pomaličku, ale jde to. To bude mít máma radost, teď už se dostanu úplně všude.
Vážím: 6,90 kg a měřím: 69cm.



PÁTÝ MĚSÍC:
Naši pořád doma něco bourají, tak když už došlo i na koupelnu, musím se s mámou a sestrou odstěhovat na 10 dnů k babičce. I u babičky každému dokazuju, že jsem šikovný, veselý klučina a krom toho, že v noci spinkám s maminkou - jsem i docela hodný. Ještě nelozím, tak si máma může užívat posledních dní relativního klidu, nemám zatím žádný zoubek a kromě mlíčka od maminky jsem zatím dostal jen trochu neslazeného čajíku. Taky už umím stát na nožkách, jsou už docela dost pevné, jen mě musí někdo držet za ručičky.
Na konci pátého měsíce vážím: 6,50 kg a měřím: 67cm.


ČTVRTÝ MĚSÍC:
Běhěm čtvrtého měsíce jsem konečně ukázal, že nejsem žádné "béčko". Naučil jsem se totiž nejen krásně držet hlavičku, když ležím na bříšku, ale dokonce se už umím převrátit na bříško a zpátky. Takže jsem dal na frak všem pochybovatelům i mamince, která konečně uznala, že nejsem "líný" chlap, ale docela pěkný čiperka. A jí teprve ukážu !!!!
Vážím už: 6,25 kg a měřím: 66 cm.

Žádné komentáře: