úterý 1. ledna 2008

Jak jsem se narodila - KRISTINKA

Ahoj jmenuji se Kristinka a narodila jsem se dva dny po tátových narozeninách 19.1.2005 ve 4.48 hod. Vážila jsem 3,05kg a měřila 48 cm.

Můj příchod na svět byl docela náročný a trval skoro celý den, ale zvládli jsme to. První kontrakce mamince začaly kolem druhé hodiny ráno 18.1. - právě v době, kdy na svět přišla moje kamarádka Kačenka Frkalová. A protože táta byl na školení v Ostravě, maminka nikomu nic neříkala a jen se snažila ještě na poslední chvíli navařit a uklidit celý byt. Odpoledne už byly kontrakce silnější a začínaly být pravidelné, a tak táta rozhodl, že kolem páté hodiny pro jistotu vezme maminku do porodnice, aby věděl, zda druhý den opět odjíždět nebo raději zůstat doma. V porodnici mamince natočili KTG a paní doktorka konstatovala, že pomalu, velice pomalu porod začíná. Naši jeli domů, protože maminka v nemocnici ještě zůstat nechtěla. Vrátili se tam kolem půlnoci, a to už byly kontrakce opravdu dost silné, jenže všechno šlo pořád strašně pomalu....a tak to trvalo až do rána, když po naprostém vyčerpání jsem ve 4.48 hod. ráno dne 19.1. poprvé spatřila světlo světa a nadechla se sama.
Ještě bych ráda poznamenala, že největší radost měl asi táta, protože ten jako jediný věřil, že budu holčička, jinak všichni předpovídali kluka jako buka.



V porodnici jsme si s maminkou pobyli 4 dny a pak si nás táta mohl konečně odvézt domů. Sice jsem docela zhubla, až na 2,70kg, ale poslední den ráno jsem poprvé za celou tu dobu trošičku přibrala, tak nás pan doktor po velkém prošení pustil.

Žádné komentáře: