středa 2. ledna 2008

Matýskovy první tři měsíce

TŘETÍ MĚSÍC:
A pořád žádné výrazné pokroky, na bříšku už sice hlavičku chvilku udržím, ale pořád jsem spíš takový hadrový panáček. Maminka je z toho celá neš'tastná a málem má strach, jít se mnou na tříměsíční prohlídku - abych jako nebyl nějak opožděný. Pak doktor je ale na mojí straně a diví se, co po mně vlastně po čtvrt roce života vlastní matka chce? A tak maminka doufá, že se brzy polepším a budu aspoň tak šikovný, jako moje starší sestřička Kristinka.
Na konci třetího měsíce měřím: 64 cm a vážím: 5,65 kg.
DRUHÝ MĚSÍC:
V průběhu druhého měsíce jsem se pomalu začal učit zvedat hlavičku - vůbec mi to teda nejde a navíc se mi to ani trochu nelíbí, zato když ležím na zádech jsem spokojený, čile komunikuju s okolím a krásně se směju.
Na konci druhého měsíce měřím: 61cm a vážím: 5 kg.
PRVNÍ MĚSÍC:
Doma jsem se musel hodně slunit, abych už nebyl tak moc žlutý, ale sluníčko vysvitlo spíš jen vzácně. Hodně jsem zezačátku spinkal a pravidelně každé tři hodiny jsem se krmil. Tyhle činnosti mě šly docela dobře a prozatím mě dokázaly plně vyčerpat.

Krom spinkání, papání, kakání a řvaní toho opravdu více neumím. Jen bystře pozoruju všechny kolem, to už mi jde a když jsem spokojený, ze spaní se krásně usmívám. Na konci prvního měsíce jsem docela přibral a hodně porostl, vážím už 4,20kg a měřím 57cm (což znamená, že za první měsíc jsem připral skoro kilo a vyrostl o 8 cm)

Žádné komentáře: